Szkolenie w Facebook Polska

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Przestrzeń from Facebook zorganizowała szkolenie dla pracowników Lokalnych Organizacji Turystycznych oraz informacji turystycznych z całej Polski.

W szkoleniu “Marketing w mediach społecznościowych” udział wzięło 43 osoby, w tym Magdalena Tereszczuk – prezes LOT Roztocze i odbyło się 26 lipca 2019 roku w Warszawie.

fot. Polska Organizacja Turystyczna
fot. Polska Organizacja Turystyczna
fot. Polska Organizacja Turystyczna

Poruszane zagadnienia szkoleniu:

Ø  Skuteczna strategia komunikacji na Facebooku i Instagramie

Ø  Wykorzystanie Menadżera Firmy i innych dostępnych narzędzi

Ø  Targetowanie kampanii i wykorzystanie Instastories

W Warszawie w trakcie szkolenia swoją premierę miał “Przewodnik kulinarny po Krakowie“. Facebook wspólnie z Miastem Kraków wydał przewodnik miejski po miejscach w których warto zjeść śniadanie, obiad czy wypić kawę. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy podzieliły się wiedzą poza platformą – w tradycyjnej formie książkowego przewodnika. Nakład 10 tys. egzemplarzy.

Projekt przewodnika Facebooka został zrealizowany do tej pory w kilku miastach Europy m.in. w Lizbonie, Oslo, Sankt Petersburgu i Kopenhadze. Ten krakowski jest jednak pierwszym ukierunkowanym stricte na scenę gastronomiczną miasta, ponieważ Kraków jako pierwsze miasto otrzymało tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej w roku 2019.