Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Przestrzeń from Facebook zorganizowała szkolenie dla pracowników Lokalnych Organizacji Turystycznych oraz informacji turystycznych z całej Polski.
W szkoleniu “Marketing w mediach społecznościowych” udział wzięło 43 osoby, w tym Magdalena Tereszczuk – prezes LOT Roztocze i odbyło się 26 lipca 2019 roku w Warszawie.
Poruszane zagadnienia szkoleniu:
Ø Skuteczna strategia komunikacji na Facebooku i Instagramie
Ø Wykorzystanie Menadżera Firmy i innych dostępnych narzędzi
Ø Targetowanie kampanii i wykorzystanie Instastories
W Warszawie w trakcie szkolenia swoją premierę miał “Przewodnik kulinarny po Krakowie“. Facebook wspólnie z Miastem Kraków wydał przewodnik miejski po miejscach w których warto zjeść śniadanie, obiad czy wypić kawę. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy podzieliły się wiedzą poza platformą – w tradycyjnej formie książkowego przewodnika. Nakład 10 tys. egzemplarzy.
Projekt przewodnika Facebooka został zrealizowany do tej pory w kilku miastach Europy m.in. w Lizbonie, Oslo, Sankt Petersburgu i Kopenhadze. Ten krakowski jest jednak pierwszym ukierunkowanym stricte na scenę gastronomiczną miasta, ponieważ Kraków jako pierwsze miasto otrzymało tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej w roku 2019.